dinsdag 10 juli 2012

Something special for your Birthday


Welkom op mijn blog deze druilerige dinsdag morgen. Moet zo weer aan het werk, maar voor dat we dat gaan doen, wil ik jullie eerst nog even mijn creatie van gister laten zien. Gisteravond kon ik hem niet mooi op de foto krijgen daarom heb ik het vanmorgen nog maar eens geprobeerd.

Heb een afdrukje van LOTV gebruikt. Vissend jongentje aan de waterkant. Heb het papier dat ik bij boekvoordeel gekocht had weer gebruikt. Dat is echt zooooo mijn kleur. Verder eyelets op mijn kaart gebruikt en daar een bruin lintje doorheen gedaan, vind het wel een leuk effect geven. het lint komt van de markt. Verder nog wat bruine dotjes gezet met de perlenpen en wat kleine houten sterretjes gebruikt voor de afwerking. deze komen bij de xenos vandaan.

met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

Liefs Debby ♥

9 opmerkingen:

  1. Mooi Kaartje Debby ebn de lintjes weer zo leuk verwerkt.
    Ook leuk stempeltje en erg mooi ingekleurd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jongens kaart heb je weer gemaakt! Heel lief stempeltje! Hoe bestel jij ze eigenlijk of krijg je afdrukjes?
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Debby, ik wou je een mail terug sturen maar krijg hem elke keer terug van postmaster...
      Maar bedankt, je bent een schat ;-)

      Verwijderen
  3. Love your card, I like your image.

    Thank you for joining us at Fab 'n' Funky Challenge this week.

    Anne-Marie x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby
    Leuk dat je op mijn blog bent komen kijken.
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt zeg. Leuk zo met die eyelets. Ik vergeet ze vaak.
    Moet er ook maar eens aan denken volgende keer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super card love the layout and image
    thank you for joining us at fab n funky this week
    linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, love this cute little image and the papers you have matched it with.

    Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a nice card.The image is so cut i love it.

    Thanks for joining us at Kreative Stempelfreunde.

    nice greeting from Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-