maandag 23 juli 2012

Girly canvas card...!!!


Zo leuk om te maken die kleine canvas schilderij kaartjes. Deze keer de grijs/bruin tinten gebruikt. Het papier is weer van boekvoordeel .......... helemaal verliefd ben ik op dit papier. Vind het echt zo mooi. Het afdrukje is van "the greeting farm" en ze is ingekleurd met de copic markers. De grote ster heeft mijn meisje bij oma mee genomen. en ik heb hem ingepikt (met toestemming) de kleine sterretjes zijn van de Xenos en heb ik met mijn copic markers in de juiste kleur gemaakt.

ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
ik doe mee aan de challenge van:

 
Liefs Debby ♥

16 opmerkingen:

  1. ik vind m SUPER!!
    klasse kleuren en mooi papier.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Debby je hebt er weer een hele leuke en mooie kaart van weten te maken.
    Ik vind het ook een hele mooie kleur.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card image is great thanks for joining us on crafting when we can hugs vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartjes zijn weer erg leuk debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cracking make,

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog - Tiggertastic

    Designing for:

    Sketch Saturday , Bearly Mine Designs and Kenny K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. EEn heel leuk schilderijtje Debby, prachtig die grijs tinten!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. brilliant card and hope to see you next week at creative inspirations. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vet stoere kaart weer Debby! Past mooi bij de stijl van je blog!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty card. Really like the image and your coloring of it!

    Thanks for joining our fortnightly challenge here at Crafting when we can. Hope you will join us next time. DT Crafting Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is absolutely fabolous. Love the design with the monochrome theme and spotty star design. Thanks for playing at Dutch Dare Card Challenge and good luck. Hope to see you back thursday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great card - I love the Monachrome effect.

    Thanks for joining us at Crafting When We Can

    Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the color scheme. Thanks for sharing at Dutch Dare. Do't forget to stop by and play our newest challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely cool card. Love the color. Am loving the image too. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-