dinsdag 5 juni 2012

Thinking of you



Dit is mijn eerste officiele kaartjes als Design Team lid van De Creatieve Zebra  Deze keer is de opdracht maak een kaartje met een beer. Niet zo heel erg moeilijk lijkt mij want er zijn heel wat leuke beren stempels en digi's. Mijn digi stempel heb ik van de sponser cadeau gekregen. Ben er helemaal happy mee bugaboo stamps bedankt. Dit is wat ik er van gemaakt heb. Het beertje heeft het symbool van Pink ribbon in zijn handen dus vond de kleur roze wel een toepasselijke kleur voor mijn kaart. Normaal gesproken is dat niet mijn favoriete kleur, maar vind het nu wel leuk geworden. de bloementjes komen van een pons en afwisselend op de bloemen zit een pareltje of een pareltje gemaakt met de perlenpen. het afdrukje is ingekleurd met copic ciao markers

Liefs Debby ♥

7 opmerkingen:

  1. super hoor debby je kaartje ziet er erg mooi uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk roze kaartje Debby, ik houd er wel van!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is helemaal leuk en lief ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en wat een schattige kleur ha ha .
    Leuk het beertje met de pink ribbon strik.
    Waar is je vrolijke blog gebleven.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-