donderdag 28 juni 2012

Bedankt voor .....


Wat vliegt een jaar voorbij. Vandaag alweer de laatste dag van het overblijven gehad. Voor de kinderen hadden we s'middags een speciale lunch met mini krentenbollen, peperkoek, toematensoep, komkommer en als toetje een ijsje.................de kids vonden het geweldig. Wij als overblijf moeders ook al was het een gezellige drukte en een hoop opruimen.

Er zijn 4 overblijf moeders waar ik vrij veel mee overblijf en waar ik het goed mee kan vinden. en elk jaar maak ik een kleinigheidje voor hun. Om ze te bedanken voor het leuke overblijfjaar. Deze keer een klein tasje gemaakt en daarin zeebanket (chocolaatjes) gedaan. Doorzichtig papiertje er omheen en een raffia strik..............en klaar zijn ze.

Hierboven zie je 2 van de 4 creaties. de rode en de groene ben ik vergeten op de foto te zetten.

nu verder met het oppimpen van een kruidenpotje. Want voor de juf moeten we morgen ook nog wat hebben om te geven hé. En alleen een bosje bloemen is natuurlijk niet genoeg. Ze moet ook een eigen gefreubeld snoeppotje krijgen.
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat schattig Debby, altijd leuk om te maken en te krijgen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kadootje en lief gebaar Debby, dat zal zéker worden gewaardeerd. Superleuk gemaakt!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit Debby erg leuk om te geven en te krijgen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-