woensdag 9 mei 2012

Mijn kleine meisje word groot !!!

Vandaag geen creatieve freutsels van mij. Waarom ??? Ik heb wel iets creatiefs gemaakt gister, maar dat kan ik hier nog niet laten zien. Want het is een creatie voor moederdag en aangezien mijn mams hier ook regelmatig een kijkje neemt kan ik het dus nog niet plaatsen. want dan is de verrassing er natuurlijk vanaf. Dus dat doen we maar even niet. Jullie zullen allemaal tot zondag moeten wachten. als ze het ontvangen heeft dan kan ik het hier ook plaatsen eerder niet...........dus als je nieuwsgierig geworden bent, kom zondag avond allemaal even terug om een kijkje te nemen.

Omdat ik een posting zonder foto of afbeelding toch wel erg saai vind plaats ik even een foto van mijn aller grootste en belangrijkste bezig. namelijk mijn 11jarige dochter. Vandaag hebben ze op school foto's gemaakt dus ze moest in haar beste outfit en met make-up naar school.


Daar moest ik natuurlijk zelf ook even een foto van maken. En zo helemaal opgedoft met make-up en alles word je kleine meisje toch echt al een hele dame. Volgend schooljaar naar groep8 dan is ze de grootste van de school. Wat gaat de tijd toch snel
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Mooi meisje Debby! Ja ze zijn zo groot hé!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto, mooie dame hoor! Ja kleine meisjes worden heeeeel snel groot (nog steller als jongens is mijn ervaring). Ook hier een dochter van 11 (en een zoon van bijna 13).
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto Debby als je zo naar de foto kijkt is het kinderlijke er al helemaal af vind je niet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-