woensdag 25 april 2012

I'm Sorry ...........


Goede Morgen allemaal. Wat gaat een week toch snel voorbij. Het is alweer zondag. Een mooie dag om lekker creatief bezig te zijn. Op zondag freubel en frutsel ik vaak het meeste. Deze kaart heb ik van de week al gemaakt, maar nu pas een foto van gemaakt



Ik had deze week een weekje vrij en was helemaal de verjaardag van mijn tante vergeten. Dus even een I'm Sorry kaartje gemaakt en hem snel de dag van haar verjaardag op de bus gedaan. Het papier is allemaal afkomstig van de action, wat ben ik blij dat we die hier in de buurt hebben. Je koopt er echt leuke dingen om mee te freubelen voor weinig geld en dat willen we hebben natuurlijk.

Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-