dinsdag 10 april 2012

Tijd voor een feestje


Zoals de datum al verklapt geven we thuis een feestje en op de klok is de tijd te zien. Vond het wel grappig om hem zo te gebruiken. Mijn mannetje is 15maart 40jaar geworden, maar toen was het nog te vroeg na de operatie om een feestje te geven. daarom vieren we hem nu en dan tegelijk met mijn verjaardag in juli.......ik word dan 35. we vieren het met alleen vrienden, de ouders komen op de dag zelf als we jarig zijn geweest. We vieren eigenlijk nooit een verjaardag maar eens in de 5jaar vinden we het wel leuk om het te doen en pakken we ook wat groter uit.

Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Hallo Debby, jij bent lekker bezig geweest zeg. Gaaf met die klok stempel. Geeft me inspiratie, ik heb ook zo'n soort stempel en die moet ik echt eens gaan gebruiken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-