zaterdag 4 februari 2012

Weekendje weg

dit weekend geen scrap knutsels van mij. Heb wel een aantal leuke dingen gemaakt, maar ik ben het weekend gezellig bij mijn mams en kan hier geen foto's maken. want heb mijn camera thuis laten liggen. ( beetje dom van mij ) dus de creaties houden jullie nog van me te goed. heb 4 hele leuke kaartjes gemaakt. dus ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden

allemaal een hele fijne zaterdag avond en alvast een goede zondag

No cards from me this weekend. But do have some nice things made ​​this weekend, I'm the weekend at my Mom's house, and can not take pictures. because I leave my camera at home. (Little stupid of me) so the creations I post when I get home. I have 4 very nice cards made​​. so I'm curious what you think of it

all a very nice Saturday evening and a good Sunday

2 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Genieten daar van elkaar meid , niet aan ons denken nu , maar eens lekker aan jezelf nu !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby

    leuk dat je er was dit weekend.
    we hebben samen heel wat gelachen.
    straks lekker samen uiteten

    liefs -xxx- Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-