vrijdag 3 februari 2012

Boehda sleutelhanger


Woensdag avond heb ik ook nog een sleutelhanger gemaakt. met bruine parel kraaltje in mat, glans en glitter kleuren. Heb al van verschillende mensen te horen gekregen hoe leuk hij is en dat ze er ook wel zo een zouden willen hahaha dat is goed voor mijn ego


Wednesday evening I also made ​​a keychain. with brown pearl beads in matte, gloss and glitter colors. Several people have already  told me how nice he is and that they also want one like. that is good for my ego *** Smile ***


5 opmerkingen:

  1. ja inderdaad deze is ook wel weer superleuk hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weer supergaaf hoor ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo wat een superleuke sleutelhanger!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tassenhangers Debbie.
    Wat gezellig zo.n freubelavond met vriendinnen.
    fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Debby,

    Bedankt voor het fijne en leuke weekend.
    P.S. jou sleutelhanger is erg mooi.
    LOVE YOU

    Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-