zondag 22 januari 2012

Hugs and Kisses


 Manlief is de hele dag al voetbal aan het kijken en daar vind ik nou niets aan. Dus ik het voor mij een creatieve zondag geworden. Heb even alle challenges afgelopen en weer een aantal leuke gevonden. Die van Magnolia down under vond ik erg leuk. maak een kaart in de kleuren van de vlag van nederland

My hubby is watching football all day and that's nothing for me. So it became a creative Sunday for me. I looked in for some challenges and found some great challenges for me. the one from magnolia down under was great to do. make a card in the colors off your country flag

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Debby
    Jij bent ijverig geweest vandaag 3 kaartjes geplaatst.
    Leuke kaartjes zijn het ook het distresskaartje is aardig gelukt ik krijg het niet voor elkaar.
    Ik kan me voorstellen dat je even geen muisjes kan zien na zoveel geschenkdoosjes.
    Ik heb afgelopen donderdag ook een leuke kaart geplaatst een stoer voetbalkaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart!

    leuke kleurtjes !

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje geworden hoor debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk toch zo'n knutsel-zondag:0)
    het resultaat van al je gefreubel mag er wezen! heel leuk gemaakt Peggy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere kaart Debby.

    Hugs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-