zaterdag 14 januari 2012

65 gefeliciteerd


deze keer een soort waaier kaart gemaakt. de brads kun je open maken en dan flap je de kaart open



this time a sort  fancard. the Brad you can open and then you flip the card open



deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin van mijn schoonouders. de hadden gevraagt of ik een speciale kaart wilde maken omdat ze 65jaar word. dat vind ik erg leuk om te doen. dus ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat


I made this card for a friend of my parents in law. They asked if I want to make a special card because she get 65 years. I find that very fun to do. So I started working and this is the result



7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Debbie een leuk idee ik hou wel van de kleur bruin.
    Mooi groen je blog maar vond het blauwe ook erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Debby. Zie er super uit.
    fijn weekend.
    liefs Tessa & Anke

    ps het was inderdaad een magnolia uit de nieuw serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat prachtig Debby, super supergaaf !!! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Debby,

    Super gemaakt!

    ps, dank u voor de winkeltip voor de copics

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh Debby,wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, Debby!! What a brilliant card! Love the color, love the image, love the background, Love the stamp and puncher, love the details of your card =)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-