vrijdag 9 december 2011

All the best for Christmas



Was de gewone kerstkaartjes weer even beu. Dus heb mijn scor-pal weer eens voor de dag gehaald en deze 2 doosjes gemaakt



Heb ze vandaag ook gelijk bij 2 mensen waar ik werk neer gezet. Ben benieuwd hoe ze reageren als ze thuis komen en deze kerst kaart doosjes op hun keukentafel vinden. Ik vond het erg leuk om ze te maken.

ben weer benieuwd naar jullie reactie. heb vandaag meerdere creaties gepost, dus als jullie er tijd en zin in hebben neem daar dan ook even een kijkje en een reactie zou ik erg op prijs stellen


6 opmerkingen:

  1. 2 Supergeweldige doosjes heb je gemaakt, leuk met een zittende Tilda,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige doosjes Debby en wat leuk om die als verrassing weg te zetten bij iemand.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik ben even op je blog aan het rond neuzen geweest, en je maakt supermooie dingen !!
    Fijne dag,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn schitterend gemaakt Debby,lief die stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie candy doosjes. Heel leuk gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-