zaterdag 15 oktober 2011

wishing you the ........

Ik kwam een leuke sketch tegen en dacht dit is een uitdaging en daar ga ik me eens aan wagen. het 3hoekige gedeelte kun je wegklappen en dan krijg je de stempel afdruk helemaal te zien en dan staat er ook nog een tekst stempel.
 het was ook de uitdaging om de binnenkant van de kaart te versieren. aan de linkerkant heb ik een tekst geplakt en aan de rechterkant heb ik nog een stempel van tatty teddy verwerkt en onze namen erop gezet. dus tegen de kerst hoeft hij alleen nog maar in een vloppie
ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden. dus laat een reactie achter je maakt me daar erg blij mee
fijne dag nog -xxx- Debby


1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-