vrijdag 21 oktober 2011

Hope you have a great day.

Ik kwam een voorbeeldje tegen hoe je een Step Ladder Card maakt. En dat leek me toch wel erg leuk om ook eens te proberen. Dus even het hele filmpje op youtube afgekeken en alle maten opgeschreven........alles was natuurlijk in inches dus even alles omrekenen en toen ben ik eerst met een probeer stukje cardstock aan de slag gegaan. Toen ik het voorbeeldje had een echte kaart gaan maken. En ik vind het resultaat wel goed gelukt "al zeg ik het zelf"

Ben erg beneiuwd wat jullie er weer van vinden

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo wat is dit een leuk kaartje!!

    erg leuk papier !

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en schattig kaartje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Ik heb even rongekeken op uw blog. Wat een mooie creaties maakt u.
    Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog.
    We zijn in Renesse geweest in vakantiepark Schouwen. Het was er heerlijk!!
    Je kaartje is ook prachtig. Leuk idee.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-