woensdag 21 september 2011

Fotohokjes album

Ik zit sinds 1jaartje op een vrouwenclub. heel gezellige en we doen allerlei afwisselende dingen. Nou hebben ze me gevraagt of ik een activiteit wil geven in het scrappen. En dat vind ik dus heel erg leuk. We gaan van Bierviltjes een mini-album maken. En om ze te laten zien wat de bedoeling is heb ik een mini-albumpje gemaakt. Mijn dochter vind het de laatste tijd erg leuk om samen met vriendinnetjes in een fotohokje foto's te maken............en om er een leuk aandenken aan over te houden heb ik deze foto's gebruikt in het album.


Om prive redenen kan ik dus niet de andere foto's laten zien omdat daar allemaal vriendinnetjes op staan en ik niet weet of die ouders het goed vinden dat ik foto's van hun kids op mijn blog plaats daarom alleen de voorkant van het album

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-