zaterdag 25 juni 2011

we zijn er weer


Het heeft even geduurt maar mijn creativiteit is terug. Over 2weken heeft mijn dochter al zomervakantie (al is dat aan het weer nog niet te merken) En om wat mensen op school te bedanken, heb ik op internet gezocht naar een voorbeeldje van een merci doosje. Na even zoeken heb ik een mooie beschrijving kunnen vinden en ben ik er mee aan de slag gegaan. Heb er inmiddels 3 af. Ik moet er nog een aantal maar moet dan ook aan veel mensen denken. Namelijk haar meester, ze krijgt 2x in de week extra ondersteuning in lezen en rekenen dus deze 2 juffen mag ik ook niet overslaan. Verder blijf ik al een aantal jaar over op school en mijn 3 overblijf maatjes wil ik ook een fijne vakantie wensen, dus dat zijn er al 6 en dan wil ik er ook nog 1 aan haar nieuwe juf geven.


2 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Welkom terug en jullie hondje, wat een scheetje ség !!

    En die doosjes ja herkenbaar, ik moet er vandaag 29 (verjaardagspakjes ) maken, of toch al zeker 19, voor de andere 10 heb ik nog een dagje extra als het niet lukt vandaag,

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-