woensdag 8 september 2010

Een Hoop Inspiratie Challenge Blog

Hé bloggers
leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog. Maar doe dat ook eens bij een hoop inspiratie challenge blog. daar staat iedere week een hele leuke challenge waar je aan mee kan doen. en wat kun je nou beter met dit weer doen dan kaartjes maken. doe eens een keertje mee. Ida zou dat echt heel erg leuk vinden en ik als Design team lid natuurlijk ook.

Ik ben alweer bezig geweest met de nieuwe challenge van volgende week en ik kan jullie vertellen hij is heel erg leuk. dus hou de blog in de gaten vrijdag vanag 21.00u staat de nieuwe challenge op het blog. Maar doe eerst nog even leuk en gezellig mee met deze uitdaging.

ben namelijk heel erg benieuwd wat jullie er van zouden maken
dit is de challenge:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-