woensdag 15 september 2010

druk druk druk

Jeetje ben deze week weer zo vreselijk druk dat ik aan kaartjes maken helemaal niet toe kom. Vraag me soms wel eens af waarme ik dan zo vreselijk druk ben. Maar ben druk met werk, huishouden, mijn gezinnetje. Vanavond een vergadering en als ik dan s'avons tijd heb ben ik gewoon te moe om achter mijn knutsel tafel te kruipen.
Morgen komt een canadeze vriend eten. We hebben hem al een tijd niet gezien en gesproken dus dat is wel weer heel erg gezellig. Gelukkig blijft hij tot maart tenminste als het ijshockey seizoen goed verloopt. dus we kunnen weer gezellig bij kleppen. Morgen ook geen tijd dus om kaarten te maken en de rest van de week staat ook al vrij vol. hopelijk kunnen we zondag weer wat scrap kaarten maken

1 opmerking:

  1. Hallo Debby,

    succes met het druk hebben hihi.
    Soms lopen we onszelf voorbij hé!
    probeer maar op tijd en stond te ontspannen!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-