zaterdag 28 augustus 2010

"The perfect day"



Zoals iedere week is er weer een leuke challenge te vinden op "een hoop inspiratie challenge blog" aan aangezien ik gek ben op challenges heb ik hier natuurlijk ook aan mee gedaan. Het was deze keer een vrije opdrcht. maar gewoon iets wat je leuk vind. Nou dat heb ik gedaan, ik heb mijn grootste hobby's is deze kaart verwerkt. scrappen en kaarten maken vind ik geweldig. maar de winter maanden komen er weer aan en dat betekend dat het ijshockey seizoen ook weer van start gaat. We kunnen niet wachten tot het begint.

Het design team heeft ook hele leuke kaarten ingestuurd.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Ik vind je kaart erg leuk geworden en denk dat hij zeker kans maak bij de challenge.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Debby, wat een prachtig kaartje is dit.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Debby,

    Ik zie dat je de fut terug hebt gevonden om kaarten te maken, goed hé! En het zijn weer mooi'kes hoor!


    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk en mooi kaartje Debby!
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-